lördag 21 juli 2012

Doktor Google

För nåt år sen när jag var på vårdcentralen så googlade läkaren på min symtom. Förtroendeingivande, eller hur?. Så nu har jag gjort detsamma och ställt en alldeles egen diagnos. Jag har ont i mina tumbaser och pekfinger och sista halvåret har det ökat markant och idag var en riktigt dålig dag..(Kan det bero på att jag sytt väldigt lite under den perioden? :-)). Jag kom fram till att jag lider av tumartros, en mycket vanlig sjukdom. Så idag har jag haft träning för händerna, för kunde KM träna bort(nästan) artros i höften så må väl jag kunna träna bort det i händerna.
Jag tycker det är väldigt kul att möblera om och hade mina tankar på det när jag målade i TV rummet. Men jag har insett att det inte går utan att jag köper helt nya möbler. Men medan KM var ute och röjde i skogen insåg jag att  nåt måste jag ju ändra på så det blev tavlorna som fick nya platser. När jag var klar såg jag att det blev riktigt roligt. (Min humor)

Fisk, fågel och mittimellan blev det. Det är väl bara jag som ser fiskarna men det räcker. Jag är  i alla fall nöjd med väggarna som gjorde att rummet blev så mycket ljusare. Det är inte mycket som inte är blått i vår stuga men jag har infört lite rött i köket.
Men nu är det dags för en systund. Är fortfarande ovan vid maskinen men det kommer väl. Vanan alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar