måndag 31 januari 2011

Dubbelspel

Jag kör lite dubbelt! Jag betalade in för ett halvår till Zoomin för jag kom inte helt överens med Blogspot men nu har jag filat lite på den så just nu lutar det åt att jag kommer att använda den.
Ny vecka och nya utmaningar.
Vi har ett väldigt skönt vinterväder med bara några minusgrader och sol lite då och då. Och det borde man ju ta vara på. Och så har vi SM vecka i Sundsvall som jag vill besöka. Jag har aldrig sett skidåkarna i natura men vill se hur fort det egentligen går.
I lördags var jag och hörde på Helen Sjöholm på Tonhallen i Sundsvall. En härlig tjej med en underbar röst. Sen tror jag att hon ger lite extra här eftersom det är hennes hemmaplan. Början var kanske lite seg men sista timman var det ett enormt tryck.
Nu ska jag göra en annan favoritsysselsättning: Jag ska möblera om. Det är något jag måste göra med jämna mellanrum. Idag är det mitt rum som jag ska snurra om möblerna lite i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar