onsdag 24 augusti 2011

Vilken fantastisk dag det varit idag. Inte ett moln på himlen och lagom varmt och skönt. Jag tycker vi har hunnit med mycket idag. Sotaren kom tidigt, han nästan väckte oss. Och noggrannare sotare har jag aldrig träffat. Leif och Jannice har röjt i skogen och jag har tvättat och hunnit få det torrt och strukit. Leif syndade fult igår och plockade kantareller i en ICA kasse (full) och dom har jag rensat och förvällt. Bakat en kaksort har jag oxå gjort. Så jag känner mig väldigt nöjd med dagen. Men nu börjar jag få hemlängtan och nästa vecka far vi till Matfors och sen beror det på vädret hur länge vi stannar. Vi ska i allafall äta surströmming hos en väninna och jag MÅSTE till frissan. Sen skulle jag vilja luncha med mina gamla arbetskamrater för vi har inte träffats sen i början av maj. Abstinens.! I morgon lär det väl bli regn så då blir det en lat dag med böcker och korsord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar