lördag 6 oktober 2012

Black saturday

Idag var det en helsvart dag!!! Bara bakåtsömnad!! Precis allting blev fel! När det blev fel på ett projekt hoppade jag till nästa och när det blev middagsdags gav jag upp och hoppas det går bättre imorgon.

Angående mitt labyrinttäcke måste jag tyvärr medge att det är inte alls så komplicerat . Det är bara två olika block och totalt bara 9  stycken. Det gällde bara att hålla tungan rätt i mun. Rätt roligt då arbetet växer snabbt.

Efter middagen tyckte jag att eftersom allt blir bara fel fel fel så är det dags för en ny kurs. Så jag anmälde mig till en av Craftsy´s senaste.  Design It, Quilt It: Free-Form Techniques . Jag tycker deras kurser är jättebra och dom har ofta rea och då passar jag på. Längre tillbaka tog jag kurser på Quilt University men jag gillar mer att se videos än att läsa lektionerna. Och hittills har jag varit mycket nöjd med de kurser jag tagit.

Men nu är det dags att proppa in Herman Lindkvist i öronen och lyssna till hans biografi. Natti natti

1 kommentar:

  1. Oj, oj. En så'n dag har vi nog alla emellanåt. Imorgon går det säkert som en dans igen.
    Kram

    SvaraRadera