torsdag 17 februari 2011

Jag blir så trött.........

Jag ska egentligen inte klaga för idag var första dagen jag skottade sen i början på januari.Det jobbet ligge på min mans lott. Men det har nu snöat oupphörligt i 1,5 dygn och jag blir så less på det. Februari ska vara soliga dagar med hög, klar luft och iskalla blodapelsiner.
Dagen började med att jag skjutsade KM till Sundsvalls Sjukhus för gråstarrsoperation av det andra ögat. Det är ju med en viss bävan man åker till S-valls Sjukhus efter all turbulens som varit. Senast idag var det en artikel i ST. Den här följetongen har pågått alldeles för länge och för-troendet minskar för varje artikel. Tom "Uppdrag granskning" har varit här och gjort reportage. Landstingsledningen har inte fattat att det är våra skattepengar som dom kastar ut på än det ena vansinniga avtalet efter det andra.
Men operationen, som är gjord på en kvart, verkar ha gått bra. MEN i de papper han fick med sig hem, stod det att snöskottning inte var lämpligt. Haha! Men vi har snöslunga så det är inte ett dugg synd om mig men jag kan väl få gnälla lite :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar