lördag 28 januari 2012

Skrämmande!

Igår surfade jag runt och letade pedikyrset.Idag, så fort jag slår på datorn, så är det reklam för dessa set överallt. Storebror ser dig! Jag har märkt det tidigare oxå men inte så markant som denna gång. Man ska inte klaga, man blir ju sedd i alla fall :-))

Annars fortsätter jag att sy fjärilar. Känner mig nästan besatt! Vi ska till goda vänner och äta middag men frågan är: Har jag tid med det? I morgon ska vi gå till kyrkan och lyssna på musik. Har jag tid med det? Det är kören från min hembygds kyrka som ska underhålla här i Matfors så jag får stjäla lite tid till det och även till middagen.

Nu är jag uppe i 20 fjärilar men det behövs ev 3 st till och det bör jag hinna imorgon Så på måndag bör toppen vara klar och jag kan börja kvilta. Men det är sällan det blir som man tänkt så senast tisdag i alla fall :-)

Nu börjar det bli dags att fixa fejset. Ha en trevlig lördagkväll!!

3 kommentarer:

  1. Känner igen mig,,när något är roligt och det hela går bra ,vill man inte sluta!!Men ibland så måste man tyvärr gå ifrån sitt skapande!!ha en fin kväll du med!!Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas kvällen var trevlig och att sitta och lyssna på skönsång kanske laddar batterierna åt dig!
    Visst ser storebror oss!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det var körsång under högmässan i svenska kyrkan idag så jag "slet" mig ifrån symaskinen ett tag. Quiltade ihop "frukttäcket i fredags och blev relativs nöjd med slutresultatet. Sydde snabbt ihop en kudde till en väninna igår em och det blev även ett par pappersnädukar fodral av överblivet tyg
    > Ska nog quilta ihop min sampler quilt i veckan, hade glömt att göra det i höstas!!!! Lika bra att passa på när jag har "the walking foot" fastsatt i symaskinen. Ser fram emot att se 'fjärilsresultatet' snart. Kramar ♥♥♥

    SvaraRadera