måndag 6 februari 2012

Vad hände???

Va´tomt det blev!! Den senaste tiden har jag hållit på och sy mina fjärilar och jag har alltid vetat vad jag ska göra när jag kommer ner till syrummet. Men nu känns det jättetomt när det är klart. Det är ungefär som när barnen flyttar hemifrån. Det blev så tyst. Inte för att det inte finns annat och göra där nere men ingenting som är självklart.
Sen blev ju världen lite större när jag upptäckte att man faktiskt kan sy täcken oxå. Nu snurrar det i huvudet så det nästan gör ont. Och jag tror att jag vet vad jag ska göra men jag kan fortfarande ändra mig. Hundra gånger!!!
Det jag säkert vet är att jag ska använda mina grällfärger.
Det flöt upp en gammal ide oxå att använda mina shiffongtyger som har legat lääääänge och väntat. Jag var inne på min systers vävblogg och såg ett fantastiskt foto på deras utsikt från deras sommarstuga. Det var braskande höstfärger och väldigt inspirerande.
När jag plockade fram shiffongen såg jag oxå en låda med Angelina. Har aldrig prövat att göra något av det men det är kanske dags nu. Kan kanske använde båda samtidigt. Oj nu måste jag ner o kolla.

3 kommentarer:

  1. Skicka din adress till mig.
    Jag har en blå utmaning till ditt tunnelseende;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var ju trevligt att få bidra med en ljusning på idésidan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer antagligen att ändra lite på vädersträcken. Ni får kortare kvällar men det gör väl inget? :-)))))

      Radera