torsdag 1 november 2012

Livet leker

Nyklippt och nystajlad och ett UFO har hittat sin plats! Vad kan man mer begära? Ja tittar man ut skulle det ju inte skada med lite sol men det är väl för mycket begärt. Solen sken ju igår !! Lagom till helgen blev duken klar.  Kviltningen framgår ju inte så ja försöker mig på en närbild.......

Jag är något så när nöjd och jag tycker att det händer så mycket med arbetet när man kviltar . Här är det mest "fethers" som jag just nu tycker är jätteroligt att göra.
Igår hämtade jag ett paket från Pia i Ramsele med 16 trådrullar i ljuvliga färger. Jag behöver påfyllning då det går mycket tråd just nu. 
Nu ska jag till tvättstugan en stund innan jag bestämmer mig för vad nästa projekt ska bli.
Ha en trevlig helg och passa er för spökena !

5 kommentarer:

  1. Det är väl kul med en ny duk till helgen? Jag tycker att den är tuff i sitt mönster.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Tack Tyvärr kommer inte "lådorna " fram i verkligheten utan bara på kortet. Men va´glad man blir av lite nytt. Helt plötsligt är hela köket jättefint

    SvaraRadera
  3. Jättefin duk!
    Jag gillar det mönstret!
    Man kan göra mycket med det!
    Sulkytråden är kul och bra!
    Kör hårt!
    kram

    SvaraRadera
  4. Häftig 3D-effekt på löparen, ser ut som askar.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jättetuff duk..och finfin quilting.. Har idag fått massa gjort, men har ellers "fastnat" framför datan lite för mycket denna vecka.. Kram Kikkan

    SvaraRadera