lördag 17 december 2011

Baksidan igen!

Idag har jag roat mig med att börja kvilta en tablett. Tyvärr använde jag tråd som var för lik ovansidan så mönstret syns inte. Men jag har 5 kvar så jag får ändra på det. Eller roa mig med bakåtsömnad. Vi får se!! Stygnen blev inte bra på baksidan men det kommer inte att synas för där är ett mellantyg. Det blev bra på provlappen så jag vet inte vad som hände. Mönstret är taget ur en bok som heter nåt med Continous lines quilting?? Där fanns många ideer som jag kommer att använda.
Jag har äntligen skrivit julkorten idag. Sen som vanligt fast jag har för mig att i fjol gjorde jag det i november. Men det blev tydligen ingen vana!! Det är svårt att få gamla hundar att sitta fint!
Nu är det "Så mycket bättre" som gäller. Jag vet inte om det var nyhetens behag i fjol men jag tycker den omgången var bättre. Nu tycker jag artigheterna är lite påklistrade. Men det är klart sevärt och tillsammans med Princesstårta kan det inte bli så mycket bättre.


1 kommentar:

  1. Vilken fin bakside kvilting Du har gjort. Jag är urdålig på att handkvilta, kör det mesta på maskin... så inga fina älgar där inte. Ha en stressfri vecka... Kramar ♥♥♥

    SvaraRadera